niedziela, 3 lipca 2016

Najlepsza kokosowa owsianka

























  Absolutnie najlepsza owsianka jaką jadłam! Jest to wersja proteinowa, więc równie dobrze sprawdzi się po treningu. Smakuje jak budyń czekoladowy lub zdrowa wersja batonika bounty. Na wierzchu posypałam chipsami kokosowymi, które są ostatnio moją ulubioną przekąską. Po takim śniadaniu na pewno nikt nie będzie głodny.

Składniki:
- 3 łyżki płatków owsianych
- 20g czekoladowej odżywki białkowej
- 1 łyżka wiórek kokosowych
- 0.5 szklanki wody (można zamienić na mleko kokosowe)

polewa:
- 1łyżeczka oleju kokosowego
- 1,5 łyżeczki kakao
- 1 łyżeczka syropu klonowego

Przygotowanie: Do garnuszka wsypać płatki owsiane i zalać wodą. Gotować aż zacznie gęstnieć i wtedy dodać pozostałe składniki. Konsystencja powinna być gęsta jak budyń. Przełożyć do szklanki lub miseczki.
Olej kokosowy rozpuścić w garnuszku, dodać kakao i syrop klonowy. Wszystko wymieszać i polać owsiankę. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Ooo w końcu mam pomysł jak się pozbyć płatków owsianych z domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie mam takiego problemu :) Mogę jeść codziennie owsianki i praktycznie każdego dnia jest inna. Natomiast ta propozycja moim zdaniem jest przepyszna i zdrowa, bo są tu tłuszcze, węglowodany i białko. Jeśli wypróbujesz daj znać jak smakowało :)

      Usuń