wtorek, 7 lipca 2015

Szybki posiłek



























     W dni kiedy albo nie mam czasu albo mi się nie chcę gotować z pomocą przychodzi mi ciecierzyca. Można ją wykorzystać na kilka różnych sposobów. Ja nie przepadam za jej smakiem, dlatego zawsze dodaje sporo przypraw i dopiero wtedy mi smakuje. 
   Dzisiejsza wersja z sałatką ze szpinaku i awokado. Świetnie sprawdzi się jako posiłek do pracy czy nawet na kolację. 

Składniki na 2 porcje:
- puszka ciecierzycy
- 1 łyżeczka słodkiej papryki
- 1/2 łyżeczki kolendry
- 1/2 łyżeczki curry
- 1 łyżeczka kurkumy
- 1/4 łyżeczki ostrej papryki
- sól, pieprz

dodatkowo: szpinak, pomidor, 1/2 awokado, łyżeczka oliwy

Przygotowanie: Składniki na sałatkę połączyć i odstawić.
  Ciecierzycę odcedzić i wraz z przyprawami przełożyć do garnuszka. Dodać 2 łyżki wody i podgrzewać przez kilka minut. Kiedy woda odparuje ściągnąć z palnika i przełożyć do misek.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz