niedziela, 22 marca 2015

Placuszki z serka homogenizowanego


  Jeżeli zabraknie mi owsianki czy kaszy jaglanej, albo po prostu mam ochotę na inne śniadanie to często wybieram placuszki. W tej wersji robiłam pierwszy raz i muszę przyznać, że były bardzo dobre. Użyłam mąki gryczanej (jeżeli ktoś chce może użyć innej) i serka waniliowego. Próbowałam również z serkiem z marakui ale to nie to samo. Dodatki oczywiście są dowolne. Zachęcam do wypróbowania przepisu.

Składniki:
- serek homogenizowany waniliowy
- 1/2 szklanki mąki gryczanej
- 1 jajko
- kilka łyżek maślanki

Przygotowanie: Jajko rozbełtać w miseczce z serkiem. Dodać mąkę i maślankę lub mleko tak żeby były gęsta konsystencja. Smażyć z obu stron na złoto. Podawać z bananem, borówkami, lub innymi owocami. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz